تبلیغات
Thiland رویای جوانان ایرانی!! تایلند را بیشتر بشناسیم... - آموزش ماساژ کف پا
 
Thiland رویای جوانان ایرانی!! تایلند را بیشتر بشناسیم...
تایلند+16 متاسفانه تایلند بیشترین توریست ایرانی جذب می کند!
یکشنبه 16 تیر 1392 :: نویسنده : مجید الف...

آموزش ماساژ کف پا تایلندی


آموزش ماساژ کف پا

ماساژ کف پاطب سنتی چینی، طب جایگزین

Foot Reflexology

 

ماساژ کف پا یکی از انواع ماساژ است. ماساژ یكی از سریع ‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای رهایی از درد است. افراد در زمان‌های مختلف دست به این كار می‌زنند. اگر دقت كرده باشید، گاهی وقت‌ها كه در بخشی از بدن احساس درد و ناراحتی می‌كنیم، ناخودآگاه آن نقطه را ماساژ می‌دهیم یا زمانی كه سردرد داریم، شروع به ماساژ شقیقه و پیشانی خود می‌كنیم.  ماساژ، واكنشی طبیعی و غریزی به وجود درد یا عارضه‌ در بدن است كه گهگاه به آن رو می‌آوریم.

با این كه افراد تصور می‌كنند برای انجام ماساژ درمانی، حتماً باید هزینه زیادی را بپردازند، باید گفت كه هركس می‌تواند ماساژ درمانی را بدون تقبل هیچ هزینه‌ای روی خود انجام دهد. بسیاری از افرادی كه می‌گویند به هیچ وجه دست زدن به پاهایشان را دوست ندارند از یك ماساژ محكم و ریتمیك پا لذت می‌برند.

اگر زائو در بخش عمده‌ای از زمان زایمان در تخت خود نشسته یا دراز كشیده باشد، ماساژ پا می‌تواند یك گزینه ایده‌آل باشد. همراه زائو می‌تواند از قوزك تا نوك انگشتان را محكم ماساژ دهد یا دایره‌های كوچكی با انگشتانش در كف پاهای زائو بكشد. زائو ممكن است در زمان زایمان احساس كند كه پاهایش بسیار سرد شده‌اند؛ در این صورت ماساژ پا می‌تواند به گرم شدن آنها كمك كند.

ماساژ کف پا

آموزش ماساژ کف پا:

  1. برای انجام ماساژ پاها، روی یک صندلی کوتاه بنشینید و تمام قسمت های کف پا، رویه پا، پاشنه پا و انگشتان پا را به آرامی ماساژ دهید .

  2. یك دست خود را روی پا و دیگری را زیر كف پا قرار دهید و به آرامی‌ از انگشتان پا به سمت قوزك ماساژ دهید و این حركت را به سمت انگشتان ادامه داده و تكرار كنید.

  3. پا را با یك دست نگه داشته و با دست دیگر انگشتان هر پا را محكم فشار داده و به آرامی ‌بكشید.

  4. با انگشت شست از قسمت بالایی كف پا، به صورت خطی فشار محكم به مركز كف پا وارد كنید و در قوس و برآمدگی پا، فشاری چرخشی اعمال كنید. این حركت را در 2 كف پا انجام دهید.

  5. یك پا را نگه داشته و به پای دیگر آرام مشت بزنید و با حركات انگشتان دست در سراسر كف پا حركات چرخشی انجام دهید.

  6. از قوزك پا تا ناحیه ران را با دستان خود ماساژ داده و آن را 5 بار تكرار كنید.

  7. زانو را با فشار چرخشی انگشتان در ناحیه كاسه زانو ماساژ دهید. ماساژ پا پس از یك ایستادن طولانی می‌تواند عضلات پا را آرام كرده و به حالت اول بازگرداند. ماساژ منظم ران، سیستم لنفاوی را تحریك كرده و ظاهر ران‌ها را بهبود می‌بخشد.

علاوه بر ایجاد آرامش و رفع تنش، متخصصین رفلکش زون تراپی می توانند با استفاده از تحریک نقاط خاصی در کف پا به درمان برخی از بیماری ها بپردازند.

این فیلم روی یک DVD با زیر نویس انگلیسی ارائه می‎شود و آموزشها کاملاً به صورت عملی و با تصویر می باشند.

برای تهیه این ویدیوی اموزشی می‎توانید آن را مستقیما در سایت سفارش دهید. در صورت داشتن هر ابهام و سوالی با شماره 0912......... تماس بگیرید.

از این گروه:

آموزش ماساژ سوئدی

آموزش قدم به قدم ماساژ تایلندی

آموزش بادکش به روش چینی

آموزش ماساژ چینی برای کل بدن

آموزش ماساژ کف دست

آموزش اصول ماساژ

آموزش ماساژ تبتی

آموزش ماساژ کلینیکال


آیا در رابطه با آموزش ماساز کف پا به روش چینی سوالی دارید؟











نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :